ZOEKMACHINE
ADVERTEREN

Bovenaan in de Google Resultaten

Adverteren in zoekmachines

Wist je dat maar liefst 95% van de internetgebruikers in Nederland gebruik maakt van Google? Hiervan klikt 33% op een Google Ads advertentie. Om op te vallen tussen alle zoekresultaten moet je bovenaan staan wanneer jouw potentiële klanten naar je zoeken. Dit kun je bereiken door actief bezig te zijn met zoekmachine adverteren. Door te adverteren in het zoeknetwerk zorg je ervoor dat je doelgroep jou vindt en je meer bestellingen, aanvragen of offertes binnenkrijgt. Met een goede SEA strategie kun je jouw potentiële klanten bereiken via onder andere Google Ads en Microsoft Ads.

Meer weten? Neem contact met ons op om te zien hoe jij je klanten via zoekmachine adverteren kunt bereiken!

BEL ONS

Wist je dat?

95% van de internetgebruikers in NL gebruikt Google
1/3 van de Google gebruikers klikt regelmatig op een advertentie

Adverteren in Google

Google Ads helpt je om in contact te komen met de juiste mensen, op het juiste moment met de juiste boodschap. Er zijn vier advertentietypen om mee te adverteren in het Google Netwerk. Zoekadvertenties worden bovenaan in de Google zoekresultaten weergegeven. Als je een webshop hebt, is het interessant te om je producten te laten zien in Google Shopping advertenties. In deze advertenties worden je producten weergegeven met een afbeelding en de prijs van het product. Zo zien mensen meteen of jouw product interessant is! Ook kun je adverteren in het Google Display Netwerk met banners. Deze remarketing banners worden geplaatst op duizenden websites en worden getoond aan bijvoorbeeld mensen die jouw website bezocht hebben en geen aankoop hebben gedaan. Tenslotte kun je ook met video’s adverteren. Met een mooie bedrijfsvideo of promotievideo kun je jouw doelgroep bereiken via YouTube.

Google partner
Microsoft partner

Official partners

Wij zijn official partners van Google en Microsoft advertising.
Onze experts leggen jaarlijks meerdere examens af en behouden zo certificeringen om ons niveau top notch te houden.

  • Je doelgroep bereiken op het juiste moment

  • Resultaten meten en hierop bijsturen

  • Controle hebben over je account

  • Controle hebben over je klikkosten

  • Sturen op conversies

  • Meerdere campagnes tegelijk uitvoeren

Voordelen

Voordelen

  • Je doelgroep bereiken op het juiste moment

  • Resultaten meten en hierop bijsturen

  • Controle hebben over je account

  • Controle hebben over je klikkosten

  • Sturen op conversies

  • Meerdere campagnes tegelijk uitvoeren

Verschillende platformen

Gitte Hoeijmakers

Wil jij ook een adviesgesprek?

bel ons
Stuur ons een bericht

Onze partners